Dímelo

Mitt huvud känns som klister. Ska försöka sova (och då menar jag verkligen SOVA) tidigt ikväll är det tänkt.

Imorgon ska det bli 29 grader här. Men molnigt. Jag hoppas på sol och lite plugg så att man kan ta en vila-upp-sig-dag på playan innan det är dags för en projekthelg för fulla muggar.

Vet ni att igår tror jag att jag kom på, på riktigt, vad jag vill jobba med när jag är klar i Linkan. Det känns bra! :) Läraren vi hade i Cuadro de Mando Integral (Balanced Scorecard) gav mig lite namn på några konsultföretag som finns i Sverige som jag kunde kolla upp. Bannemig, det ska jag göra!

Nu blir det lite projekt till och sen bingen!
Håll tummarna för att jag inte går upp och tänder en massa lampor inatt igen. Det ska i alla fall jag göra.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karla

Jag håller tummarna för dig. =) Här har det börjat regna och jag har precis jobbat klart... Hoppas du sover gott. =)

2009-05-21 @ 23:25:13
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: cajsa.

jag fatta inte. vad är det du verkligen vill göra? eller var det konsult? vad gör en sån? behöver jag en? jag behöver DIG!

2009-05-22 @ 15:24:09
Postat av: Olle

Va kul att du fått lite fina idéer för framtiden :)



Puss Puss

2009-05-22 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0