Karla-besök



Okej, hörni. Nu är det dags för en liten uppdatering här igen. Förra veckan hade jag den här grymma tjejen samt hennes mor på besök. Har nu även fått lite av Karlas bilder nu så jag tänkte passa på att visa er lite vad vi hittat på. Tyvärr hann vi inte träffas jättemycket, men det är ju så att det är kvalitet framför kvantitet och kvalitetstid det var det sannerligen! :)





Rundvandring på stan, fotboll på Camp Nou, öl i solen utanför ett litet café, tapas i gamla stan, ostbricka på det mysiga hotellrummet, besök av sevärdheter som "Den där katedralen" och shopping på Desigual! Mycket bra, mycket bra.

Lägg även märke till att PRICKIGT är helt rätt i år! ;)

Nu räknar jag ner tills på fredag då jag åker till gänget i Valencia och tills på måndag då jag åker hem till Svedala. Och så längtar jag faktiskt lite efter mitt nya rum också (befinner mig just nu i köket där jag har hittat mitt förlorade internet). Jag och Clara bytte rum igår så numera bor jag i Rummet-utan-namn men som dock har fönster! Riktigt nice! ;)

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Karla

...och vilken kvalitetstid vi hade!! :D Helt underbart!



Prickigt är helt rätt, tycker jag. Du lyckades nog fånga mig på bild typ enda dan jag inte har prickigt på mig. Fast kul bild, den vill jag ha!

2009-04-01 @ 00:10:47
Postat av: Olle

Kul att se att prickiga-tjejerna hade det så trevligt!



Puss Puss

2009-04-02 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0