Uppdatering

Tjena folket!

Jag ber om ursäkt för extremt dålig bloggfrekvens på senaste. Har liksom bara inte varit hemma. Eller snarare: så fort jag kommit hem har det varit dags att sova och så fort jag vaknat dags att gå till skolan. Men nu, äntligen, äntligen, äntligen är det helg och jag har inget att plugga på!

För att uppdatera lite kort:

I söndags fyllde jag 22. Clara kom in på morgonen med lite presenter. Riktigt nice. Fick bl.a. en jättefin blå väska som hon köpt i London. Var verkligen en Mariafärg. :D Pluggade största delen av dagen eftersom vi hade tenta på måndagen. På kvällen gick jag och roomien ut och åt pizza på pizzerian här nedanför, mycket gott.

Måndag - onsdag har tiden gått fort. Pluggat undefär hela dygnen. Har varit mycekt grupparbeten, men som jag sagt förrut så är min grupp grym och vi har verklgien haft kul även om det varit sjukt jobbigt. Sömnbristen just nu tänker jag inte ens tala om. På onsdagen hade vi tenta + presentation och på kvällen var det dags för lite försenad födelsdagsmiddag för mig. Vi åt på en restaurang nere i Born och det var nice. Sedan gick jag o tre tjejer vidare för ett par öl på Hard Rock café. Jag gillar verkligen det stället.



Torsdagen var jag allmänt död. Vi hade företagsbesök på HR-avdelningen till ett privatsjukhus (Capio) som låg en bit utanför Barcelona och det visade sig när vi kom dit att det var ett svenskt företag, även om jag aldrig ens hört talas om det. På kvällen hade vi möte med företaget vi skriver projektarbetet om/för. Efter det shoppade vi lite på stan och sedan var det i princip helg.

Idag hade vi en ganska slapp lektion och efter det köpte vi baguetter och rosévin och tog bussen ner till stranden för en liten minibotellon. Var lite blåsigt men det gjorde absolut inget - det var ju klarblå himmel! :) Kom precis hem från stranden nu nu. Har varit riktigt mysigt.




Nu funderar jag på en powernap innan det är dags för lite kvällsmat och sedan förfest hos Emma. Ikväll blir det utgång. Ser fram emot detta. Och imorrn kommer Karla och hennes mor hit. Ska bli riktigt kul att få träffa dem! :)

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, iallafall inte om jag ska hinna med en powernap också. :) Vi hörs imorrn.

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Olle

Skönt med en relativt lugn helg för dig, det förtjänar du verkligen!



Puss Puss

2009-03-20 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0