Sol!

Idag har varit en grymt härlig dag. Har varit strålande solsken och jag har varit på stranden i 4 timmar, så skönt!

Vicky och jag bestämde oss igår för att det var dags att dra sig ned mot stranden. Så idag var det vi som åkte dit, köpte ett par strandtennisracket och pluggade / spelade strandtennis / slappade i solen / lyssnade på fulla amerikaners fyllesånger och bara hade det allmänt bra. Riktigt nice. 22 grader, blå himmel och jag skulle tippa på en 14-15 grader i vattnet (nej! vi badade ej, bara till knäna, man måste ju känna på hur kallt det är). Var precis vad som behövdes nu kände jag. Motivationen har äntligen börjat komma tillbaks lite. Inte för att jag någonsin skulle kunna säga mig vara motiverad inför mördartentan på måndag utan att ljuga, men i alla fall, det känns bättre än innan!

Vitast på stranden, svar ja. Men vad gör det när jag har hela våren på mig att bli brun..? ;)

Var massa folk som spelade lacrosse idag med. Jag blir riktigt sugen på att testa, ser riktigt kul ut! Bra träning dessutom, javisst, detta ska undersökas!

Ikväll blir det lite till plugg och sedan ska vi ut och ta en öl. Blir nog bra och den där ölen ser jag verkligen fram emot!

Puss och kram till er!

Kommentarer
Postat av: Karla

Det ser helt underbart ut! Och vilken fin klänning, den var verkligen i min smak! :D

2009-03-14 @ 20:06:27
Postat av: ulf

Såg riktigt härligt ut å grattis från oss på den stora dagen. HV har 3-3 i matcher nu det har även LHC

2009-03-15 @ 00:30:48
Postat av: Sara

oh vad härligt det ser ut! vi har också pratat om att bege oss till stranden någon dag framöver. fin klänning! :)

2009-03-15 @ 19:46:17
URL: http://sarabj.blogg.se/
Postat av: cajsa

lacross är skitkul!!!!!!!!!!!

2009-03-16 @ 12:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0