Oj

Vilken jävla vecka det har varit... och än är den inte slut. Tyvärr höll jag nästan på att säga.

Kom precis hem från en klasskompis. Har suttit med grupparbete tills nu. Ska fortsätta imorgon. Men först ska jag arbeta med en annan grupp. Grupparrbeterna sker numera i skift eftersom alla har grupparbeten åt alla håll och kanter. grupparbeten överallt, åt höger och åt vänster, rakt fram och uppåt och nedåt. Ungefär. Så numera kommer några börja arbeta med ett arbete (det som ska in härnäst) och sedan kommer och går folk allteftersom de har andra grupper att möta och sedan har vi förhoppningsvis nåt att redovisa på tisdag.

Dagen har bestått av plugg innan skolan. Lektion 9.30 - 13.30. Grupparbete 13.30 - 14.45. Spring hem för att hinna äta mat innan grupparbete. Hemma 14.50, värma mat, kasta i sig mat, häva i sig en flaska vatten, klar 15.10. Spring till nästa grupparbete för att hinna, där 15.30. Sedan grupparbete, tänka, grupparbete, , tänka, kaffe, godis, kaffe, tänka, tänka, tänka, kaffe, kaffe, godis, kaffe, kaffe, kaffe, tänka, tänka, tänka. Konstaterande: varken tänka, kaffe eller godis har någon effekt längre. "Klara" 21.05. Hemma 21.30.

Hoppas på bättre morgondag, men vet att det nog är att hoppas på för mycket. 

Det som är bra är att jag fått reda på mitt första kursresultat och jag klarade mig! Fick desstuom 8.1 av 10 i betyg, vilket jag är riktigt, riktigt nöjd med. Hade som väntat ganska dåligt betyg i participación, men grupparbetet var riktigt bra (9.5!). Vår grupp är grym och vi har riktigt kul när vi pluggar! Tur det iallafall när hela dagarna består av just grupparbeten.

Sådär ja, slutklagat för min del. Imorrn ska det bli nästan 20 grader varmt och strålande solsken. Dessutom ska ena grupparbetet (proyecto final) vara på Starbucks där de har gott kaffe. PLUS att på vägen dit har jag bestämt mig för att kolla liiiiite i 3 affärer: Top shop, Zara och Bershka och förhoppningsvis hitta massa fint. Detta ska bli min belöning för helvetesveckan del 1. Del två blir i form av sangria (mätt i kannor) på oveja negra på kvällen. Men detta är en fet bonus och den uppnås bara om jag lyckas uppnå högsta tröskeln i mitt belöningsschema: att bli klar i tid för att hinna dit. Precis som i compensación y beneficios som vi har tenta i på tisdag.

JAG VILL HA PÅSKLOV!

Puss och godnatt.
Och jag lovar: imorgon kommer ett lite roligare inlägg. Kanske innehållandes lite soliga bilder från min promenix under klarblå himmel och med ballerinaskor på fötterna påväg till starbucks... ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Aida

Stackarn va du sliter :( men ett inlägg är bättre än inget inlägg :)

2009-03-07 @ 16:27:45
Postat av: ulf

HV-71 vann med 7-0 hur jobbigt e de då?

2009-03-07 @ 18:40:16
Postat av: Sara

Bra jobbat maria. Det ar alltid sa skont sen nar allt ar klart:)blire karaffer ikv??pyss

2009-03-07 @ 20:37:24
URL: http://sarapau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0