Y el máster se acabó...

Och så tog mastern slut. Bara sådär. Lite märkligt med tanke på hur mycket jag längtat efter denna dag de senaste veckorna. Nu är det helt plötsligt slut. Mastern är slut och jag åker hem redan imorgon. Skönt och tråkigt på samma gång, men mest skönt förstås. Ska bli underbart att träffa alla där hemma igen.

Presentationen idag då? Den gick faktiskt skitbra!  Fick till och med beröm av några av lärarna för min spanska efteråt.. :)

Var hur nervös som helst igår - speciellt när vi skulle köra genrep med gruppen på skolan på förmiddagen. Jag kan inte med sånt där. Låtsas att det finns publik, låtsas att det är på riktigt, låtsas att det är riktigt allvar. Istället blev jag så jävla nervös att jag höll på att falla ihop i en pöl på golvet. Löjligt, för idag när det var dags för den RIKTIGA presentationen gick det ju hur bra som helst. Jag har aldrig gillat något som har med skådespel att göra, något som bara är på låtsas. Går liksom inte att koncentrera sig sådär som man skulle vilja. Det är precis som på golfbanan: är det inte tävling spelar det ju ingen roll... :)

Tur att det gick desto bättre idag, även om jag fortfarande var lite nervös när jag vaknade i morse... Lättnaden nu efter presentationen är enorm.


Det orange teamet: Belen, Anna, Maria, Maria, Nadeska, Fernanda


Lunch på Collis

Firande av sommarlov med en 1.50 €-Heineken på Collis

Håller på att packa mina väskor nu och förstår fortfarande inte hur jag ska lyckas få plats med allt.... Men det är väl sånt som löser sig det med!

Ikväll blir det middag och drinkar på Hard Rock Café kl 22 och sedan någongång blir det utgång på Sutton. Hoppas att det inte blir alltförsent. Har satt den absoluta maxgränsen att komma hem inatt till kl 6. Kl 8 måste jag nämligen gå upp för att inte missa flyget :)  

Puss och kram från ölänningens sista dag i Barca!

SOMMARLOV!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karla

Jag visste det! DU äger! Sjutton vad bra du har kämpat där i spanien! Hoppas du får en trevlig kväll, och att resan går bra. Ses snart! krama

2009-06-04 @ 22:47:45
Postat av: marielle

tack maria!! :) tror det gick vägen, men är inte alls säker..! så ni har redan slutat! hjälp vad fort det gått! men grattis! kul att det gick så bra för dig :) och värsta stiliga var ni också - var det obligatoriskt med kavaj och sånt stuff? coolt. nä nu blir det tentaplugg igen! hoppas allt är bra hemma i sveden! puss

2009-06-08 @ 10:42:20
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!



Jag bor på gamla Irrblosset i en etta nu. Mamma o pappa är här o hjälper mig med allt o jag har nyss börjat min jobbutbildning -mycket att göra men roligt!



När kommer du???



Ses snart!



kram

2009-08-04 @ 17:41:15
URL: http://sarapau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0