Lite tankar...

Jag har förgäves försökt hitta ett bra gym som ligger på ett rimligt avstånd från lägenheten (så att man slipper ta metro för att kunna träna) och som ligger inom en rimlig prisklass. Det verkar som att det är omöjligt att få dessa tre krav uppfyllda. Har googlat allt vad träningsställen heter och jag hittade några tänkbara alternativ som jag sedan för några dagar sedan gick ut för att titta närmre på.

Det första strök jag direkt eftersom de endast erbjöd privatträning (dvs prisklass ca 3000-4000/månad). Det andra stället var igenbommat och det tredje stället var lögn att hitta! Jag gick runt som en galning fram och tillbaka längs gatan där det skulle ligga, men utan resultat. Så då gick jag iväg och shoppade lite istället (lösningen på alla problem, svar ja!). Tror jag ska ut på ett nytt försök att hitta stället imorgon, börjar få lite smått spunk av det här med att inte träna. 

Det lär dock finnas ett riktigt drömställe här i närheten som har både vanligt gym, diverse roliga pass och dessutom simhall. Men har hört ryktesvägen att där bara finns ett typ av medlemsskap som kostar ca 700/månaden. Lite mycket kan tyckas men jag funderar på om man kanske skulle kunna slå till på en månads medlemsskap och sedan träna dubbelt upp? Så att man liksom slår två månaders träning i en månads smäll? På så sätt borde det ju räcka med att bara träna varannan månad... Eller hur?
 


Ska fundera på detta genom att gå och laga lite mat. Cous-cous och kyckling med svamp- och tomatsås får det bli idag. Återkommer lite senare med en uppdatering från igår :)

Hasta la vista, baby!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hopp! Ja det maste ni gora! Det var kul igar, jag kanske var lite val glad i hatten har jag forstatt sahar i efterhand men roligt var det,bra musik o mycket folk=) Det var sjuuukt gott med burgare, tank dig en med kyckling och bacon muuums;) Och pa tal om gym, finns ett pa C/Muntaner med pass, gym och pool. Men du kanske har kollat pa det? Hasta manana Kram

2009-01-18 @ 21:58:08
URL: http://sarapau.blogg.se/
Postat av: Karla

Oj, den lösningen har jag aldrig funderat på, att träna varannan månad. kanske vore nåt. :P Lycka till med fortsatta letandet!

2009-01-19 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0