Fredagskväll

Det här har varit en ganska konstig vecka, man har varit mer eller mindre död ända sen man kom hem från Collbató. Ska försöka sova igen lite förlorade sömntimmar i helgen. Men jag ska inte klaga, de där nere i Valencia har ju precis haft sina final exams med flera tentor under ett par veckor, det är värre...

Ikväll blir det i alla fall lite mat- och spelkväll med Emma, Sara och Clara. Har längtat efter räkor ända sedan Emma berättade att hon och Sara hade ätit jättegoda räkor med vitlöksbröd... Mmmm... Så ikväll blir det lite kycklingpaj och lite räkor och massa spel. Nice med en lugn kväll! ;)

Lite bilder från Collis:



Rätt OK rum vi hade, tycker jag! Var dock sjukt kallt och när jag kom hem på kvällen kom jag på att jag hade glömt köpa vatten. Gaah, var galet törstig. Tänkte då att det får bära eller brista - nu ska jag klunka kranvattnet... Drack dock bara 3 klunkar sedan höll jag på att spy - smakade som rena kallsupar ur en swimmingpool... Men riktigt fint att sova i dubbelsängen - när jag vaknade på morgonen så låg jag på diagonalen, precis som jag hade tänkt. Har man så mycket plats gäller det ju att utnyttja den! :)

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0