TURdag!

Fredagen den trettonde my ass, idag har jag haft ordentligt med flyt! ;)

Blev väckt av byggubbarna i trappuppgången ganska tidigt idag på morgonen, vilket var bra för då kom jag upp i tid och kunde börja plugga. Pluggade bra - har börjat gå igenom mitt hatämne och det känns faktiskt inte lika illa längre. Gick ut på stan för att ta en fika med Aida, Cissi, Kristin o Sara. Hittade ett mysigt fik i Raval med bord i solen. Gick upp på stan, Topshop, och hittade världens Mariaigaste klänning - en knallblå. Underbar, kände att jag bara måste ha den. Slogs ett tag med mitt dåliga samvete men tillslut lyckades klänningens underbara färg kicka mina har-inte-råd-tankars ass och jag slog till. När jag fått kassen i handen fick jag ett meddelande. Det var från far som ville berätta för mig att jag fått ett stipendium!!!!! LYCKAN! Klänningen blev plötsligt ÄNNU finare och jag sprang runt och fånlog i affären.

Halvsprang hem lyssnades på partymusik på högsta volym i MP3:n. Nu är jag ännu mer sugen på utgång. Och ikväll ska jag äntligen dricka den där jordgubbsdrinken på Boston Público.  OCH ha min nya, fina, knallblåa klänning!

:D


Kommentarer
Postat av: Karla

Åh vad kul! Grattis! Då får vi lalla runt i klänningar i slutet av mars! :)

2009-02-14 @ 01:01:57
Postat av: Olle

Grattis till stipendiet! Det förtjänade du! Nice med en ny klänning också, du får visa den sen :)



Puss Puss

2009-02-14 @ 10:17:19
Postat av: marielle

grattis till stipendiet!! va skoj! :) och nu blev jag jättenyfiken på klänningen du köpte - lägg upp bild från gårdagkvällen! och hälsa allihopa från mig - inklusive arben om ni träffar honom - och ha det fortsatt kul i helgen! puss o kram

2009-02-14 @ 14:39:22
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0