På promenad genom stan

Har varit riktigt skönt väder idag. Lite disigt, men nog ändå upp emot en 16-17 grader. Jag passade på att ta mig en liten tur genom stan. Kände att det var dags att se lite mer av Barcelona så jag gick bort mot Arc de Trionf för att reka lite vart det låg. HIttade direkt på första försöket. Sedan gick jag runt lite nere i Born och så upp mot Pl. Catalunya och OJ vad vackert det är! Hade med mig kameran också, så här får ni ett litet smakprov:




Knappt 3 dagar kvar nu tills att de kommer hit, grabbarna (och min vårjacka också, det blir nice). Vet inte riktigt vad jag ska kunna göra för att få tiden att gå liiite fortare - jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Olle

Fina bilder du tog! De har fina lyktstolpar längs den där stora gågatan som går förbi arc de trionf.



Puss Puss

2009-02-22 @ 21:37:58
Postat av: ANNA LUNDBERG

vlka fina bilder!!! och inlägget under fick mig att vrida mig av skratt, det är en sak som är säker.... maria, you are old.......... ;)

2009-02-23 @ 10:41:12
Postat av: Sara

Ah, roligt om du kommer och hälsar på! :D Vi är lediga från 9:e till 20 eller något sånt. Och under Las Fallas. Annars tror jag inte vi har sådär värst mycket ledigheter. vilket datum tänkte du dig? puss

2009-02-23 @ 16:58:53
URL: http://sarabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0