Madonna

Idag har varit en dyr dag. Men jag tycker att än så länge är det väl spenderade pengar: flygresa hem och Madonnabiljett har jag investerat i. För man borde ju faktiskt kunna se det som en investering: allting man gör bidrar ju till den man är och lite kultur (öländsk såväl som musikalisk) har väl ingen dött av? Jag ser det som ett klockrent fall av formación externa (alltså extern utbildning)... Eller nåt.


Fy sjutton vad jag flummar, men jag är galet trött för tillfället och jag har ca 10 sidor kvar att läsa i Formación y Desarrollo tills imorrn och ser gör jag knappt heller eftersom linserna som jag haft hela dagen har torkat ut och har inte orkat gå för att ta ut dem. Men det gör inget alls för jag är så jäkla glad! Så mycket roligt att se fram emot nu. Nu närmast längtar jag tills på torsdag då Aidis kommer till stan... ska bli riktigt kul! :D

Läste förresten att Metallica kommer till någon endagarsfestival i Hultsfred i sommar. Ojoj. Det finns mycket man kan lägga pengarna på, alldeles för mycket! Men Madonna ska i alla fall bli riktigt kul! Tur man har en underbar grabb som köar åt en och som dessutom ser till att få tag i bästa biljetterna... ;)

Kommentarer
Postat av: Karla

Äsch! Väl investerade pengar! Nära och kära, kultur och minnen för livet... ;) Tur vi har såna ilandsproblem som att välja vilka konserter vi ska gå på. Men får prioritera och kanske spara nåt till nåt annat år.. och tur du har grabben i sverige som håller koll!



Sov gott och ta sidorna i morgon med färska och glada linser i ögonen!

2009-02-09 @ 23:18:25
Postat av: LUNDBERG

maria???? det e fan helt sjukt, MEALLICA tll en egen liten festival i hultsfred?? helt cp, men guuuud så GÖTT!!! ska vi gå? och vill du gå på hultsfred också?? PUSS LUNDBERG

2009-02-10 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0