Knappt 16 h kvar

Imorgon! Imorgon, imorgon, imorgon! Det slog mig just på riktigt att det är imorrn som det är den 25:e! Som jag har längtat... och nu är det knappt 16 h kvar och då ska man sova bort några timmar också så de räknas inte. Äntligen!

Fick ett brev på posten idag, det var mor som skickade ner ett riktigt trevligt reafynd från Vagabond som hon hittat till mig. Ett par helt klockrena skor. Mariaskor. Jag har letat överallt efter ett par schyssta ballerinadojor här nere, men verkar vara det enda som inte går att hitta här. Spanjorer har uppenbarligen en väldigt tråkig skosmak!

Har gått bra i skolan också de sista dagarna, men det har varit mycket att göra! Igår hade vi dessutom två lektioner så slutade först vid halv 8, sen var det bara att sätta igång med läsandet till dagens lektion. Vid 1 släckte jag lampan, men då var jag alldeles för stressad för att sova. Så jag låg lite halvt om halvt vaken fram tills att klockan var 4 någonting. Ska bli underbart att få vara lite ledig nu några dagar! Även om jag har lektioner tors-fre så behöver jag inte plugga något. Grymt! :D

Underbart väder har det varit idag också. Satt ute på terassen ett par timmar och pluggade och det var nästan att man brände sig lite. Hoppas det fina vädret håller i sig i helgen. Imorrn är jag ledig så jag ska gå och möta Olle och Johan vid triumfbågen när de kommer in med flygbussen. Tur jag kollade upp vart det låg i söndags.

Nu ska jag ta och läsa klart det sista. Vi hörs, folks!
Kramar till er. 

Kommentarer
Postat av: Karla

ÅÅÅÅ vad kul! Hoppas ni får fint väder och lite plugg och mycket mys!

2009-02-24 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0