"Det här är ingen vanlig pinne...

... det är en PINNE FÖR LIVET!"

Imorgon är det torsdag och det innebär att Barcelona får finbesök av tre töser från Valencia! Ska verkligen bli grymt kul!


Idag är en riktigt slö dag. Känns som om jag skulle kunna somna ståendes, sittandes, gåendes, you name it! Flera dagars sammanlagda sömnbrist och aningens för mycket plugg har gjort sitt till och nu hinner jag inte skriva mer, måste fortsätta med pluggandet. Ska bli grymt skönt att få vara lite ledig i helgen! Ska nog fira att det snart är helg redan ikväll med en iskall! Det är ju trots allt bara lillördag en gång i veckan...

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Olle

Va kul med besök till helgen! Helt rätt att ta en kall öl på lillördan, jag ser fram emot poker o öl på lördag (den riktiga).



Puss Puss

2009-02-11 @ 19:45:47
Postat av: Olle

Va kul med besök till helgen! Helt rätt att ta en kall öl på lillördan, jag ser fram emot poker o öl på lördag (den riktiga).



Puss Puss

2009-02-11 @ 19:46:15
Postat av: Karla

Jag är impad av allt ditt pluggande! Vet att du fuskar ibland, när såna som jag kommer och stör på msn....men det gör inget. Det är bättre att plugga lite då och då med lagom pauser. Och bra att sova... Fortsätt kämpa! Snart är det vår och snart kommer Olle ju. ;)

2009-02-12 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0