Can you read my mind?

Sitter för tillfället och pluggar och lyssnar på lite Killers på Spotify. Har inte lyssnat något alls knappt på nya albumet förrän nu. Mycket bra. Har haft "Read my mind" på hjärnan nu i x antal dagar, går runt och visslar lite på den för mig själv. Ibland sjunger jag lite också, men detta efter att ha konstaterat att ingen finns i närheten. Man vill ju inte riskera att göra folk döva, liksom...

A southern drawl, the world unseen, a city wall and a trampoline...

Ända sedan jag låten för ett par år sedan så har den varit en av mina absoluta favoriter. Jag känner att jag måste verkligen se The Killers snart! Och de spelar i Barcelona den 21 mars. Bara 6 dagar efter min födelsedag. Det är ju ett så klockrent datum och allt, precis helgen efter alla tentor. Jag tar det som ett tecken för att jag borde se dem. Jag måste fixa detta på något sätt... Billigaste biljetten jag hittat än så länge ligger på 90 €. Rackarns. Jag kanske skulle kunna ge mig en biljett i födelsedagspresent till mig själv? Nu kommer alla små ursäkter till att gå här, känner jag... Någon som är sugen på att hänga med? :)



It's funny how you just break down
Waiting on some sign
I pull up to the front of your driveway
With magic soaking my spine
Can you read my mind?

Kommentarer
Postat av: Karla

Å vad häftigt! Klart du ska gå! Det går väl att skramla ihop på nåt sätt... Då KANSKE jag är där. :) Fast nej tack, har inte lyssnat på dem tillräckligt för 90 euro. Sjung på! Ska jag också göra, typ när man är ute i skogen med vovven och ingen hör...

2009-02-04 @ 20:41:15
Postat av: marielle

maria!! the killers!! 21 mars!! aaaah!! jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 22:42:22
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/
Postat av: Aida

Maria vad händer?! 3 dagar utan inlägg :o :)

2009-02-07 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0