Söndag på stranden

Igår blev det alltså lite utgång. Förfest hemma hos Emma tillsammans med Sara, Emmas roomies och Arben (Aidas & co:s kompis från Valencia). Vi åkte först iväg till The Hyde, en nyöppnad klubb vid Passeig de Gracia. Var ett jättefint ställe men i det stora hela ganska så tråkigt, varpå Emma, jag o Sara åkte vidare till Ribelinos. Har ju hört massa bra saker om det stället från både Sara och Emma och jag måste säga att jag inte blev besviken. Jättebra musik och ganska så lagom stort. Lite kul också att vi slapp stå i den långa kön in till stället eftersom vakterna hjälpte oss in.

Lite roligt var också att de spelade en Ace of Base-låt därinne. Då diggade vi som bara den, hehe:



När vi skulle åka hem nångång vid halv 5-tiden så stod det en grymt tjusig silverfärgad Ferarri utanför, precis vid ingången. Undrar vem denna VIP kunde vara. Hade iaf svårt att släppa bilen med blicken när det var dags att kliva in i taxin och jag bestämde mig för att en sån bil ska jag ha när jag blir stor! :)

Idag gick jag och min kära roomie upp i ottan (nåväl, kl 9.20 ringde min klocka) för att kila ner till stranden. Det var kanonväder så även om jag inte sovit många timmar så fullkomligt kastade jag mig upp ur sängen. Var ännu varmare idag än igår plus att det inte blåste någonting. Galet härligt var det och idag har vi minsann också fått lite färg, bränner t.o.m. lite på magen nu. Ett par bilder från dagen kommer här: tyvärr är bilderna oskarpa och snea och dana (jag skyller helt på gårdagens rosévin) och så har jag råkat få med grannen på bilden här. Ledsen för det, lilla granne. Men soligt och härligt var det!


Hoppas på fler såna här dagar nu i veckan... :)


Kommentarer
Postat av: Olle

Kul med utgång, och vilket väder sen!



En silverfärgad Ferrari låter inte fel det heller. Kanske man får åka med nån gång ;)



Puss på dig!

2009-04-20 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0