Softarlördag och glasspremiär

Har haft en helt underbar dag idag. Sov till kvart över 11, käkade frulle. Såg att det var fint väder och åkte ner till Vila Olímpica (stranden) och träffade Emma, Bea och två till. Var riktigt kalasväder och helt underbart gutt att få sola lite och samtidigt kunna lyssna lite på Luftslottet som sprängdes...

Efter ett par timmar kom det upp moln, så då tog vi metron in till stan. Kollade lite på Zara och det finns så mycket fint nu! Massa somriga färger och allt... Sedan tog vi en glass nere på Passeig de Gracia. Glasspremiären för mig i år, satt riktigt fint!

Nu håller jag på att bestämma mig för om jag ska gå ut ikväll eller inte. Lutar väl just nu åt att jag hänger Sara o Emma som ska gå ut, men vi får se lite. Känner mig gammal för jag tänker hela tiden att jag inte vill gå miste om soltimmar på stranden imorgon utifall att det skulle bli fint väder. Nä, man kan ju faktiskt vila på stranden också.

I detta nu har jag bestämt mig: utgång it is! Förfest hos Emma någongång snart. Tur jag lagt rosévinet på kylning.. ;)

See you later, aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0