Linköping

Här kommer del 2 av mitt påsklov som spenderades i Linköping:

Åkte till Linköping på måndagsmorgonen och var framme kl 19 ungefär. Olle mötte upp mig på stationen och det var underbart att komma tillbaka till stan. Under dagarna i Linkan hann jag bland annat med att:
 
- plugga lite granna inför de närmast kommande lektionerna
- sola lite på balkongen i Olle o Johans lägenhet
- gå på mysiga promenader
- äta en kebabpizza
- gå på stan med Olle
- se på tv (något jag inte gjort sedan jag jag sist var i Sverige med undantag för den dag då 
  Obama svor presidenteden)
- äta korv stroganoff
- ta ett bad (grabbarna har badkar!:)
- dricka varm nyponsoppa med glass
- springa en runda i Rydskogen




Hittade ett par riktigt fina rosa pumps på stan med 9 cm klack. Jisses, jag kommer numera att vara ca 30 cm längre än genomsnittsspanjorskan... Vilken utsikt!



Riktigt mysiga (och soliga) dagar, tillbringade i en förhållandevis lugn och skön stad med min älskling!

Jag kan bara säga att jag redan längtar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Karla

Låter som du har haft en toppenhelg! Skönt med lite mys och lugn och natur innan tillbaka till storstaden.



...och de pumpsen var hur snygga som helst! =)

2009-04-15 @ 17:07:26
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka snygga pumpsss!! nu kan du va min alg-syster

2009-04-15 @ 17:21:47
URL: http://sarapau.blogg.se/
Postat av: Olle

2009-04-16 @ 08:48:09
Postat av: Olle

Jättemysigt att du kom upp till Linkan älskling!



Puss Puss

2009-04-16 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0